پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

سلسله برنامه های بزرگداشت علامه حسن زاده آملی ۶ شب در مساجد قم برگزار می شود – پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

سلسله برنامه های بزرگداشت علامه حسن زاده آملی ۶ شب در مساجد قم برگزار می شود

دی 21, 1401

حوزه/سلسله برنامه های بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه در مساجد مختلف قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سلسله برنامه های یادبود علامه حسن زاده آملی (ره) از ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰ به مدت ۶ شب در مساجد مختلف شهر قم برگزار می شود.

مراسم شب اول امشب ۱۷ مهر در مسجد رفعت واقع در خیابان صفاییه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی، مراسم شب دوم یکشنبه ۱۸ مهر در مسجد طفلان مسلم واقع در منطقه نیروگاه با سخنرانی استاد ضیایی نوری و مراسم شب سوم دو شنبه ۱۹ مهر در مسجد حضرت زینب(س) واقع در شهرک شهید زین الدین با سخنرانی استاد قوامی برگزار می شود.

همچنین مراسم شب چهارم سه شنبه ۲۰ مهر در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک پردیسان با سخنرانی استاد رمضانی، مراسم شب پنجم چهارشنبه ۲۱ مهر در مسجد حضرت زینب(س) واقع در شهرک پردیسان با سخنرانی استاد حسینی آملی و مراسم شب آخر پنج شنبه ۲۲ مهر در مسجد خاتم الانبیا(ص) واقع در شهرک پردیسان با سخنرانی استاد حسینی آملی برگزار خواهد شد.

این برنامه با همکاری مشترک ستاد مردمی بزرگداشت علامه حسن زاده و بیت وی اجرا می شود و زمان شروع آن بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود.

Share on print
Share on email
Share on odnoklassniki
موسسه باران حکمت

موسسه باران حکمت

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله هادی عباسی خراسانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.