پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری – پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

دی 21, 1401

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

حوزه/ برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) شامل دعا، مناجات، سخنرانی و… در پایان هفته جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، رستم نژاد،‌ محمدی و حججی به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی  حجج اسلام والمسلمین توکل، دهقان، فلاح زاده، ظهیری، پناهیان، عباسی خراسانی و صابری اراکی برگزار می‌شود.

همچنین، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۱۷ مهر،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین  توکل و مداحی حاج محمد رضا عاصی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد.

در هفته جاری بیان احکام و احادیث توسط حجت الاسلام والمسلمین سید رضا مدرسی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام) اقامه خواهد شد.

۹۳/۰۷/۱۴

Share on print
Share on email
Share on odnoklassniki
موسسه باران حکمت

موسسه باران حکمت

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله هادی عباسی خراسانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.